"پزشک خانواده" آسیب شناسی می‌شود ، واکسن‌های جدید به برنامه ملی واکسیناسیون اضافه می‌شود

دکتر علی اکبر سیاری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سلامت خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: برنامه پزشک خانواده حتما باید مورد آسیب شناسی قرار ‌گیرد و بی‌تردید این کار را انجام خواهیم داد.

وی افزود: در زمینه برنامه پزشک خانواده، اولویت‌ اولمان شناخت مشکلات و اقداماتی است که تاکنون انجام شده است و پس از آن، برنامه در دو استان فارس و مازندران که پیش از آن آغاز شده، گسترش خواهد یافت.

سیاری توسعه برنامه پزشک خانواده را به شناخت کامل از این برنامه و رفع مشکلات آن منوط کرد و گفت: پس از آن نیز مانند اقدامی که در گسترش شبکه بهداشت کشور انجام شد، یعنی ابتدا به صورت آزمایشی و سپس اجرای شهر به شهر آن پیش خواهیم برد.

واکسن‌های جدید به برنامه واکسیناسیون کشور اضافه می‌شود

وی همچنین درباره پوشش برنامه واکسیناسیون در کشور گفت: افزودن واکسن‌های جدید و بهتر شدن پوشش واکسیناسیون کشور را حتما در برنامه خواهیم داشت.

سیاری افزود: البته از نظر دسترسی به واکسن، مشکلاتی در سیستم زنجیره سرما بوجود آمده و تحریم‌ها مشکلاتی را در این زمینه ایجاد کرده‌اند، بویژه آن که سیستم تولید واکسن به سانتریفیوژ نیاز دارد و ما در این زمینه تحریم هستیم. بی‌تردید لازم است در این دولت اقداماتی در این زمینه انجام شود.

 

منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)



اخبارسلامت ایمنی و محیط زیستhseسلامتپزشک خانوادهواکسن های جدیدبرنامه ملیواکسیناسیون


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8316

تعداد اعضا

9762

بازدید امروز

9532

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

1

میهمان آنلاین

25495516

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA