اولین کنفرانس ملی سفیران ایمنی با حضور متخصصان برجسته برگزار شد

به گزارش مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست (HSEExpert)، در تاریخ ۳ مهر ۱۴۰۳، اولین کنفرانس سفیران ایمنی با حضور گسترده مدیران، متخصصان و فعالان حوزه ایمنی و بهداشت و HSE از صنایع و ارگانهای مختلف کشور، در مرکز همایش‌های صدا و سیما در تهران از ساعت 4 عصر تا 9 شب برگزار شد. این رویداد با هدف ارتقای فرهنگ ایمنی و به اشتراک‌گذاری تجربیات و دانش در زمینه مدیریت ایمنی و بهداشت برگزار شد. رویکرد اصلی این کنفرانس، نقش فناوری های نوین در بهبود و تعالی استقرار نظام ایمنی کشور عنوان شده بود.

 

اولین کنفرانس ملی سفیران ایمنی کشور 1 - hseexpert.com

 

این کنفرانس با چند سخنرانی آغاز شد که در آن متخصصان به بیان آخرین دستاوردها و تجربیات خود در حوزه‌های مختلف ایمنی پرداختند. پس از این سخنرانی‌ها، یک پذیرایی مختصر برگزار شد تا شرکت‌کنندگان بتوانند در محیطی دوستانه با یکدیگر به بحث و تبادل‌نظر بپردازند.

 

 

پنل تخصصی HSE

در ادامه برنامه، پنل تخصصی کنفرانس با حضور ۶ متخصص برجسته در حوزه HSE تشکیل شد. در این پنل، مباحث مهمی در زمینه فناوری‌های نوین ایمنی، مدیریت ریسک، بهبود عملکرد HSE، رویکردهای جدید در ارزیابی ایمنی، استانداردسازی صنایع و ارگانهای مختلف کشور، نقش کلیدی بهداشت و توجه به بیماری های بهداشتی و شغلی، ارتقاء شخصی مدیران HSE، و همچنین ایمنی در صنایع هوایی و نقش پررنگ شهدا در ارتقاء ملی مطرح شد.

 

اولین کنفرانس ملی سفیران ایمنی کشور 2 - hseexpert.com

 

یکی از اعضای این پنل، آقای مهندس عادل شکری، مدیر عامل شرکت سلامت ایمن محیط آریا (HSE Arya) بود. شکری در سخنرانی خود به اهمیت دوره‌های بین‌المللی ایمنی نظیر نبوش (NEBOSHآیوش (IOSH) و آیما (IEMA) اشاره کرد و نقش آن‌ها را در ارتقای سطح دانش و مهارت کارکنان صنایع برجسته دانست.

شکری در بخشی از سخنرانی خود به این موضوع اشاره کرد که با وجود همۀ مشکلاتی که بر سر راه ایمن سازی و ایجاد و بهبود فرهنگ ایمنی در صنایع مختلف کشور و ارگانها و شهرداری ها وجود دارد، نیاز است که مدیران و کارشناسان HSE نیز تلنگری به خود بزنند و در راستای ارتقاء شخصی و به روزرسانی علوم HSE روز و یادگیری استانداردها و شیوه های نوین این حوزه قدم های استوارتر و بزرگتری بردارند.

 

اولین کنفرانس ملی سفیران ایمنی کشور 3 - hseexpert.com

 

عادل شکری همچنین به معرفی سامانه آزمون آنلاین HSE StarS پرداخت؛ سامانه‌ای که برای ارزیابی پرسنل و برگزاری آزمون‌ها و المپیادهای مرتبط با HSE طراحی شده است. وی این سامانه را ابزاری کارآمد برای افزایش کیفیت ارزیابی‌ها و آموزش‌های مرتبط با ایمنی و بهداشت حرفه‌ای معرفی کرد.

اخیرا اولین المپیاد HSE در ایران با همکاری شرکت سلامت ایمن محیط آریا (HSE Arya) ، دانشگاه کار قزوین، دانشگاه جامع علمی کاربردی خانه کارگر و انجمن HSE دانشگاه کار، در تاریخ 2 آذر 1402، بصورت آنلاین در بستر سامانه HSE StarS برگزار شد. (شرح خبر)

 

 

اولین کنفرانس ملی سفیران ایمنی کشور 4 - hseexpert.com

 

پایان کنفرانس

پس از اتمام پنل تخصصی، شرکت‌کنندگان فرصتی پیدا کردند تا در محیطی تعاملی با یکدیگر به بحث و تبادل اطلاعات بپردازند. هزینه شرکت در این کنفرانس ۵۰ میلیون ریال برای هر نفر بود که شامل شرکت در تمامی برنامه‌ها و پذیرایی شام نیز می‌شد.

 

برگزارکنندگان این رویداد اعلام کردند که این کنفرانس اولین گام در راستای برگزاری این رویداد مهم و تخصصی HSE در کشور است. آن‌ها بر ادامه‌دار بودن این رویداد تأکید کردند و وعده دادند که در آینده، با پنل‌های تخصصی بیشتر و امکانات گسترده‌تر، این همایش را با هدف افزایش مشارکت و تقویت تبادل دانش ایمنی و بهداشت حرفه‌ای توسعه دهند.

 

HSEExpert.com

 

 

 

 



HSE Expert , HSE Arya , شرکت سلامت ایمن محیط آریا , HSE StarS , اولین کنفرانس ملی سفیران ایمنی


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8333

تعداد اعضا

2175

بازدید امروز

7990

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

33

میهمان آنلاین

25581365

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA