دومین سری آزمون تعیین سطح نبوش بصورت آنلاین و رایگان

 
به گزارش مرجع متخصصان سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSEexpert)، دومین سری آزمون تعیین سطح نبوش به زودی و بصورت رایگان برای تمامی علاقه‌مندان به دوره‌ها و مدارک نبوش در سراسر کشور در سامانه HSE StarS  توسط شرکت سلامت ایمن محیط آریا (HSE Arya) برگزار خواهد شد. این آزمون فرصتی بی‌نظیر برای افرادی است که به دنبال یادگیری و پیشرفت حرفه‌ای در زمینه‌های مرتبط با سلامت، ایمنی و محیط زیست هستند.
 
 
مقدمه:
 
برگزاری دومین آزمون به درخواست‌های گسترده علاقه‌مندان و مشاوره‌های متعدد کارشناسان واحد آموزش شرکت HSE Arya برگزار خواهد شد. از آنجایی که کارشناسان واحد آموزش این شرکت به‌دنبال فراهم کردن فرآیند یادگیری کارآمد و دقیق‌تر برای شرکت‌کنندگان هستند تا نتایج بهتری را در زمینه‌های مرتبط با دوره‌ها و آزمون‌های نبوش حاصل کنند، این آزمون‌های تعیین سطح به عنوان ابزاری مفید برای شناسایی نیازها و نقاط قوت شرکت‌کنندگان، می‌تواند کمک شایانی به انتخاب دوره‌های مناسب برای هر فرد داشته باشد.
 
با شرکت در این آزمون، شما قادر خواهید بود که سطح خود را بررسی کنید و بر اساس نتایج به‌دست‌آمده، دوره‌های آموزشی متناسب با نیازهای فردی خود را انتخاب کنید. این اطلاعات می‌تواند به شما کمک کند تا در مسیر پیشرفت علمی و شغلی خود قدم‌های مؤثرتری بردارید و در نهایت به نمرات قابل قبولی دست یابید.
 
 
نتایج آزمون:
 
پس از برگزاری آزمون، شرکت HSE Arya با متخصصان خود مشاوره‌های مفصلی به شرکت‌کنندگان ارائه خواهد داد. بر اساس نتایج آزمون، مشاوران این شرکت به هر یک از داوطلبان توضیحات کاملی درباره مشخصات دوره‌ها، سطوح مختلف و مناسب‌ترین گزینه‌ها برای ثبت‌نام خواهند داد. این مشاوره‌ها به علاقه مندان کمک خواهد کرد تا با اطمینان بیشتری در انتخاب دوره‌های آموزشی متناسب تصمیم‌گیری کنند و به نتایج بهتری در یادگیری و کسب مدارک بین المللی معتبر دست یابند.
 
 
حفظ حریم خصوصی:
 
یکی از جنبه‌های مهم این آزمون، حفظ حریم خصوصی شرکت‌کنندگان است. نتایج آزمون صرفاً برای خود شرکت‌کننده قابل مشاهده خواهد بود و به دیگر شرکت‌کنندگان نشان داده نخواهد شد. این موضوع می‌تواند به ایجاد فضایی امن و بدون استرس برای شرکت‌کنندگان کمک کند و از آن‌ها بخواهد تا با آرامش بیشتری به پاسخگویی به سؤالات بپردازند.
 
 
تاریخ های مؤثر:
 
تاریخ برگزاری آزمون تعیین سطح نبوش در روز 20 شهریور 1403 خواهد بود و علاقه‌مندان باید تا صبح روز تاریخ 19 شهریور 1403 برای ثبت‌نام در این آزمون اقدام به ثبت نام نمایند. این مهلت ثبت‌نام به شرکت‌کنندگان فرصت می‌دهد تا بهتر به آماده‌سازی و برنامه‌ریزی بپردازند.
 
علاقه‌مندان به این آزمون می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و قرارگیری در روند برگزاری آن، در یکی از دو کانال زیر عضو شوند. تمامی اطلاع‌رسانی‌های مرتبط با آزمون و مراحل برگزاری آن از طریق این کانال‌ها انجام خواهد شد. این فرصت، یک آغاز جدید برای علاقه‌مندان به یادگیری و توسعه مهارت‌ها در حوزه HSE محسوب می‌شود و می‌تواند به رشد علمی و عملی آن‌ها کمک شایانی کند.
 
 
 
نرم افزار بله:
http://ble.ir/neboshleveltest2
 

نرم افزار تلگرام:
https://t.me/neboshleveltest2
 
 
 
 
 
 
 


HSE ExpertHSE Aryaشرکت سلامت ایمن محیط آریاHSE StarSنبوشآزمون تعیین سطح


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8315

تعداد اعضا

4156

بازدید امروز

9532

بازدید دیروز

1

متخصصین آنلاین

66

میهمان آنلاین

25489910

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA