معرفی نفرات برتر اولین المپیاد HSE کشور

 

به گزارش مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست (HSEexpert)، اولین المپیاد HSE در سطح کشور با همکاری HSEExpert، شرکت سلامت ایمن محیط آریا (HSE Arya)، دانشگاه کار قزوین، دانشگاه جامع علمی کاربردی خانه کارگر و انجمن HSE دانشگاه کار، در تاریخ 2 آذرماه 1402 بصورت کاملا آنلاین در بستر سامانه برترین های اچ اس ای (HSE StarS) برگزار شد.

 

خبرگان / ناظران آزمون

گروه خبرگان المپیاد که مسئولیت طراحی و نظارت بر سوالات آزمون ، تصمیم گیری و هماهنگی های برگزاری المپیاد را داشتند، شامل افراد ذیل بودند:

 

نحوه برگزاری آزمون

سوالات المپیاد HSE، شامل 40 سوال (زمان پاسخ: 30 دقیقه) بود، که به صورت رندوم توسط سامانه (HSE StarS)، از بانک سوالات آزمون المپیاد استخراج شد. همچنین نفرات شرکت کننده و سوالات آزمون به دو گروه اول (A) و دوم (B) تقسیم بندی شدند به طوری که هیچ سوال مشترکی در دو گروه وجود نداشت و بانک سوالات هر گروه آزمون متفاوت شد. 

برنامه ریزی آزمون ها در سامانه HSE StarS به این صورت است که سوالات بصورت تصادفی از بانک سوالات تعیین شده برای هر گروه، استخراج و برای هر نفر نشان داده می شود به طوری که سوال هیچ فردی با فرد دیگر یکسان نیست. همچنین، در صورتی که صورت سوالات یکسان در دو آزمون باشد، گزینه ها برای هر نفر به صورت تصادفی تغییر می کند و جابجا می شود و امکان تقلب را به حداقل می رساند. این آزمون ها برای تمامی صنایع و دانشگاه ها، اصناف، آزمونهای استخدامی و ... کاربرد خواهد داشت.

 

معرفی و جوائز نفرات برتر

طر مراسمی در دی ماه به میزبانی دانشگاه کار قزوین، با حضور جناب آقای دکتر علیرضا محجوب (دبیر کل خانه کارگر و نماینده اسبق مجلس)، سرکار خانم مهندس سعیده خضیر (مدیر وقت اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین) و چند تن دیگر از اساتید و بزرگان، به نفرات برتر اول تا سوم این المپیاد، علاوه بر گواهینامه، لوح تقدیر، تندیس برترین های HSE، همچنین جایزه نقدی اهدا شد.

167 نفر ثبت نام کنندۀ اولین المپیاد HSE کشور بودند. گواهینامه مشترک دانشگاه ها و HSE StarS، به شرکت کننده هایی که حداقل 50% امتیاز را کسب کرده بودند، تقدیم و به 10 نفر برتر آزمون، علاوه بر گواهینامه، لوح تقدیر نیز اهدا شد. همچنین سه نفر برتر آزمون، علاوه بر موارد فوق، جوایز نقدی و تندیس نفر برتر در اولین المپیاد HSE در ایران را نیز دریافت نمودند.

 

نفرات برتر اولین المپیاد HSE در ایران:

  1. الهام باقی
  2. حدیثه عبداللهی
  3. الهام صفری
  4. صاحبه پوراصغر
  5. رسول بیاتی قیداری
  6. امیر نیکسا
  7. محسن زاهری
  8. فاطمه تنکمانی
  9. رضا ملاصادقی
  10. حسین کثیرلو

 

در ویدئوی زیر، می توانید به طور خلاصه، رویداد تقدیر از برترین های HSE را مشاهده نمایید.

 

 

 

در صورت بروز مشکل در مشاهده، اینجا کلیک نمایید 

 

 

HSEExpert.com

 

 



HSE Expert , HSE Arya , شرکت سلامت ایمن محیط آریا , HSE StarS , المپیاد HSE , اولین المپیاد HSE در ایران


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8254

تعداد اعضا

1353

بازدید امروز

11648

بازدید دیروز

1

متخصصین آنلاین

15

میهمان آنلاین

25077727

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA