یک كارگاه آبكاری در جنوب تهران دچار آتش سوزی شد

به گزارش مرجع متخصصان سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSEexpert،در پی تماس تلفنی شاهدان ساعت 17:39 دقیقه روز گذشته با سامانه 125 و العام وقوع این آتش سوزی، ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 50 را به محل حادثه واقع در بزرگراه شهید تندگویان جنوب، روستای قلعه حاج موسی، خیابان 15 خرداد اعزام كرد.
سید محمود میرمحمدی فرمانده آتش نشانان ایستگاه 50 در گزارش اولیه خود اعلام كرد: در گاراژ صنعتی رو باز به وسعت 200 متر مربع با كاربری آبكاری، ناگهان فضایی در حدود 20 مترمربع از كارگاه که مملو از ضایعات بود، طعمه آتش سوزی شد و همچنین شعله های آتش در حال سرایت به دیگر نقاط كارگاه و گاراژ های اطراف آن بود.
وی ادامه داد: آتش نشانان پس از قطع جریان برق وگاز كارگاه، با استفاده از یك رشته لوله آبده آتش نشانی اقدام به مهار شعله های آتش كرده و مانع از سرایت شعله های آتش به اطراف شدند.
میرمحمدی با اشاره به اینكه خوشبختانه هیچ یک از كارگران در این حادثه دچار مصدومیت نشد، افزود: آتش نشانان پس از مهار كامل شعله های آتش اقدام به ایمن سازی محل حادثه كرده و نیز موارد ایمنی را به مالك كارگاه ارائه كردند.
وی خاطرنشان کرد: علت بروز این آتش سوزی هم اکنون توسط كارشناس منطقه 7 سازمان آتش نشانی تهران در دست بررسی است.
 
HSEexpert.com


اخبار HSEخبر HSEاخبار ایمنیHSEexpert.comمرجع متخصصان سلامتایمنی و محیط زیستhse newsیک كارگاه آبكاری در جنوب تهران دچار آتش سوزی شد


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8280

تعداد اعضا

3211

بازدید امروز

3378

بازدید دیروز

5

متخصصین آنلاین

82

میهمان آنلاین

25095108

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA