آخرین وضعیت واردات واکسن آنفلوانزا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ دکتر کریم همتی در خصوص آخرین وضعیت واردات واکسن آنفلوانزا در حاشیه مراسم روز جهانی بیهوشی به کشور افزود: تهیه 2 میلیون دوز واکسن آنفلوانزا بر عهده هلال احمر بود که مشکلاتی را شرکت خارجی برای ما ایجاد کرد.
 
وی گفت: متأسفانه چند روز قبل متوجه شدیم بانک شهر که بانک واسط ارزی ما برای تهیه واکسن بود از جانب دولت امریکا تحریم شد، اما به ما قول دادند که مشکل را از طریق واسطه‌هایی در کشور‌های مجاور حل کنند.
 
 
 
 
رئیس جمعیت هلال احمر ادامه داد: بخشی که در اختیار ما بود بیش از 200 هزار دوز را در اختیار وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گذاشتیم و امیدواریم ظرف چند روز آینده بتوانیم این مشکلات را رفع کنیم.
 
وی ادامه داد: مشکلاتی را که کشور آمریکا ایجاد کرده است به خوبی می‌دانیم و انتظار ما این بود دولت زورگوی آمریکا در این مرحله دیگر مشکلی ایجاد نکند، اما همان طور که دیدید چند روز گذشته چند بانک خصوصی در تحریم قرار گرفتند هر چند در راه ورود 16 میلیون دوزی که قرار بود از ابتدا وارد شود مشکلاتی ایجاد شد، اما از چند وقت پیش توزیع واکسن برای کادر درمان آغاز شده است تا این قشر در معرض خطر، کمترین آسیب را در برابر کرونا ببیند.
 
 
 
جمعیت هلال احمر
 
 


هلال احمرجمعیت هلال احمرکووید 19COVID 19کروناکرونا ویروسویروس کروناcorona virusاخبار کرونااخبار سلامتآنفلوانزاواکسنواکسن آنفلوانزادکتر کریم همتی


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8280

تعداد اعضا

3181

بازدید امروز

3378

بازدید دیروز

5

متخصصین آنلاین

80

میهمان آنلاین

25095078

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA