سقوط خودروی سواری به درون گودال

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، با تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر سقوط یک دستگاه خودرو سواری درون گودال حفر شده شرکت آب و فاضلاب، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 23:58 شب گذشته آتش نشانان ایستگاه 13 را به همراه گروه امداد و نجات 2 و جرثقیل 15 تنی به محل حادثه در خیابان فدائیان اسلام زیر پل بعثت اعزام کرد.
بر اساس این گزارش، به گفته شهروندان یک دستگاه خودروی سواری پژو آردی به همراه سه سرنشین خود در حال حرکت بوده که ناگهان به علت نامعلوم از مسیر اصلی منحرف شده و پس از برخورد با موانع موجود و علائم هشدار دهنده به درون گودال حفاری شده شرکت آب و فاضلاب سقوط کرده بود.
در این حادثه آتش نشانان بلافاصله ایمن سازی های اولیه را انجام داده و با کشیدن نوار احتیاط رانندگان خودروهای عبوری را از حادثه مطلع کردند و با بکارگیری تجهیزات درون گودال رفتند و قسمت هایی از خودروی سواری را که بر روی سقف واژگون شده بود برش داده و دو سرنشین مرد 30 ساله آن را که به شدت مصدوم شده و حال یکی از آن بسیار وخیم بود را از درون خودرو بیرون کشیده و تحویل امدادگران اورژانس دادند.
آتش نشانان همچنین راننده 40 ساله این خودرو را در عملیاتی نفسگیر توسط به بیرون منتقل کردند که متاسفانه مرگ وی توسط امدادگران اورژانس تائید شد.

در این عملیات آتش نشانان با رعایت موارد ایمنی خودروی سواری را که دچار نشت شدید بنزین شده بود از درون گودال خارج کرده و تحویل عوامل راهور و نیروی انتظامی دادند.

 

منبع : سایت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران

 


اخبارسلامت ایمنی و محیط زیستhseحوادثسقوط خودرو سواریگودالخیابان فدائیان اسلامتهرانامداد و نجاتمصدوم


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8229

تعداد اعضا

5187

بازدید امروز

6364

بازدید دیروز

1

متخصصین آنلاین

2266

میهمان آنلاین

25021797

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA