با توجه به آغاز جشنواره فیلم فجر؛ / داشتن تاییدیه ایمنی برای همه سالن های نمایش الزامی است

به گزارش پایگاه خبری 125، مجید محمودی نیا دبیر کارگروه محتوای آموزشی سازمان آتش نشانی تهران درجلسه ویژه ستاد اجرایی جشنواره فیلم فجر با اعلام این مطلب افزود: چون در این جشنواره شهروندان و تماشاگران زیادی برای تماشای فیلم ها در سینما ها و سالن های نمایش حضور می یابند و همچنین از آنجائیکه تجمع افراد در این سالن ها از نظر سازمان آتش نشانی تهران مخاطره آمیز خواهد بود، به همین علت، داشتن تاییدیه ایمنی سازمان آتش نشانی تهران برای همه سالن های نمایش الزامی است.
 
 
وی در این جلسه که آقایان علیزاده معاون اجرایی جشنواره، فرجی مدیر کل سینمای حرفه ای وزارت فرهنگ و ارشاد نیز حضور داشتند، اظهار امیدواری کرد که با همکاری نهادها و سازمان های ذیربط وبا نظارت دقیق بر اجرای این دستورالعمل ایمنی، شرایط ایمنی مناسبی برای شهروندان فراهم شود.
 
 
شایان ذکر است در این راستا، امروز یک کارگاه آموزشی برای ارتقاء فرهنگ ایمنی مدیران سالن های نمایش در محل این وزارتخانه برگزار شد.
 


اخباراخبار hseاخبار ایمنیاخبار بهداشتاخبار محیط زیستاخبار روزانهاخبار جدیدخبر HSEبا توجه به آغاز جشنواره فیلم فجر؛ / داشتن تاییدیه ایمنی برای همه سالن های نمایش الزامی است


نام *

 

دیدگاه شما *

 
  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8099

تعداد اعضا

1423

بازدید امروز

5514

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

1

میهمان آنلاین

24495434

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *  

ایمیل *    

متن پیام *  

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA