شبکه اجتماعی HSE expert

شبکه اجتماعی HSE expert

 

سایت مرجع متخصصان HSE در سال 1390 شروع به کار نمود. این سایت در گذر زمان، به خدمات خود افزود و در حال حاضر با بیش از 5.000 عضو متخصص HSE، بزرگترین و جامعترین وبسایت در حوزه HSE در ایران محسوب میشود. مخاطبان در این سایت، شامل متخصصان، شاغلان، اعضای هیئت علمی دانشگاهها، کارفرمایان، دانشجویان و علاقهمندان به مباحث بهداشت، ایمنی و محیط زیست می باشد. طبق آمار، در حال حاضر حدود 90 عضو با مدرک دکتری و حدود 1000 عضو با مدرک کارشناسی ارشد در این وبسایت حضور دارند و این نشاندهنده این است که این وبسایت علمی تخصصی، در بین تمامی قشرهای جامعه HSE در ایران جای خود را باز کرده است.

از حدود 5 سال پیش برای اولین بار در این وبسایت، امکانات پیامرسان / شبکه اجتماعی شامل امکان عضویت، تکمیل رزومه، ارسال و دریافت پیام و درخواست دوستی ایجاد شده است که با تکنولوژی امروز، ساختار آن قدیمی و کلاسیک به نظر می‎رسد. به همین سبب، مدیران سایت www.HSEexpert.com بر آن شدند تا جهت سهولت ارتباط بین اعضای متخصص، قدمهای بزرگتری در راه ایجاد یک شبکه اجتماعی تخصصی HSE بردارند تا شاید قدم کوچک دیگری در راه ارتقای سطح HSE در ایران باشد.

قدم اول در راستای این هدف بزرگ، حذف خبرنامه روتین مرجع متخصصان HSE بود که مدتها بدون تغییرات ظاهری برای اعضا ارسال میشد که تا حدی تکراری شده بود.

قدم دوم، مدرن نمودن ساختار پیامرسان سایت به بروزترین تکنولوژی موجود و ایجاد سهولت در ارتباط اعضا با همدیگر و اطلاعرسانیهای صفحه شخصی (شامل آمار بازدید از رزومه، معرفی اعضایی که احتمالا شما بشناسید جهت دوستی، اطلاعات تکمیل رزومه و ...) در ایمیل اعضا میباشد، که برنامهنویسی آن انجام شده است و به زودی اعضا در ایمیل خود آنها را دریافت خواهند نمود. همچنین اعضا میتوانند نحوه دریافت ایمیل‎ها را از طریق صفحه شخصی خود در سایت مدیریت نمایند.

قدم های بعدی هم در حال انجام است و در آینده نزدیک رونمایی خواهد شد.

قطعا نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده شما، به ما کمک می‎کند تا قدمهای بعدی را دقیق تر و کاربردی‎تر برداریم.

امیدواریم از شبکه اجتماعی HSE expert لذت ببرید.

جهت عضویت و استفاده از خدمات سایت به صفحه عضویت مراجعه نمایید.

 



اخباراخبار hseاخبار ایمنیاخبار بهداشتاخبار محیط زیستاخبار روزانهاخبار جدیدخبر HSEشبکه اجتماعی HSE expert


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8102

تعداد اعضا

587

بازدید امروز

7107

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

119

میهمان آنلاین

24501706

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA