«کارجو»: خدمتی جدید از سایت مرجع متخصصان HSE

«کارجو»: خدمتی جدید از سایت مرجع متخصصان HSE

- متخصص عزیز، اگر دنبال اشتغال و استخدام سریع و کم هزینه در رشته مورد نظر هستی!

- کارفرمای گرامی، چنانچه دنبال نیروی مناسب و متخصص جهت استخدام در شغل مورد نظر هستی!

«به قسمت کارجو در سایت HSEexpert مراجعه کن!»

 

سایت مرجع متخصصان HSE، با عضویت بیش از 5.000 متخصص با رشته های مرتبط با بهداشت، ایمنی و محیط زیست، بزرگترین سایت HSE در ایران محسوب می شود.

تلاش گروه ایده پردازان و طراحان سایت مرجع متخصصان HSE در ادامه خدمات تخصصی خود، منجر به ارائه خدمتی جدید و کاربردی در راستای تسهیل امر استخدام شد.

متخصصان آماده استخدام، فقط کافیست در قسمت «کارجو» سایت، رزومه و اطلاعات تماس خود را در معرض بازدید کارفرمایان محترم قرار داده و به راحتی دیده شوند.

کارفرمایان نیز می توانند رزومه افراد جویای کار و آماده به استخدام را بررسی نموده و با فرد مورد نظر خود تماس حاصل نمایند.

خدمت کارجو، در پاسخ به درخواست های مکرر افراد جویای کار و کارفرمایان محترم برای اولین بار در سایت مرجع متخصصان HSE طراحی و ارائه گردید.

 

با توجه به شروع فعالیت خدمت کارجو و به جهت حمایت هرچه بیشتر افراد آماده به استخدام جهت اشتغال، این خدمت برای اعضای سایت www.hseexpert.com که تا پایان ماه مبارک رمضان ثبت نام نمایند، به مدت یک ماه به صورت کاملا رایگان ارائه می گردد.

بدین منظور، افراد علاقه مند به ثبت نام رایگان در این خدمت، می بایست در وبسایت مرجع متخصصان HSE عضو شده و رزومه خود را تکمیل نموده و با ورود به صفحه حریم خصوصی، نمایش اطلاعات تماس خود را تایید نمایند و سپس با ارسال نام و نام خانوادگی و ایمیل خود به آدرس زیر، درخواست خود را اعلام نمایند.

Email: Info@hseexpert.com

 

 



اخباراخبار hseاخبار سلامت ایمنی بهداشت محیط زیست«کارجو»: خدمتی جدید از سایت مرجع متخصصان HSE


نام *

 

دیدگاه شما *

 
  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8095

تعداد اعضا

5536

بازدید امروز

5163

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

43

میهمان آنلاین

24481706

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *  

ایمیل *    

متن پیام *  

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA