کانال و گروه مرجع متخصصان HSE در شبکه های مجازی

با توجه به غیرفعال شدن نرم افزار تلگرام، تیم مرجع متخصصان HSE بر آن شد تا پیامرسانی سریع و با امکاناتی مناسب که دردسری برای ارسال مطلب و ارتباط رو برای کاربر نداشته باشد، برای ادامه فعالیت گروه و کانال HSEexpert انتخاب نماید.
 
پس از بررسی و مقایسه نرم افزارهای مختلف، نرم افزار Gap و نرم افزار TAMTAM انتخاب شد.
 
در زیر به معرفی نرم افزار های گپ و تام تام و لینک دانلود هر دو نرم افزار به همراه لینک گروه و کانال در آنها می پردازیم.
 
 
 
معرفی گپ
 
برنامه گپ (Gap) یک اپلیکیشن پیام رسان کاربردی و قدرتمند است که توسط توسعه دهندگان ایرانی منتشر شده و قابلیت های متفاوت و کاربردی‌تری نسبت به سایر پیام رسان ها در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این برنامه تمامی امکانات ارتباطی نظیر چت و ایجاد و گروه و کانال را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. علاوه بر آن کاربران می‌توانند توسط این اپلیکیشن پیام‌رسان به خدمات و سرگرمی‌های متنوع هم دسترسی داشته باشند.
 
:: گپ، پیام رسان ابری (Cloud Based)
 
معماری پیشرفته گپ این امکان را فراهم می آورد تا با یک حساب کاربری بر روی چند دستگاه ( موبایل، تبلت و رایانه ) به صورت همزمان متصل باشید و اطلاعات، مخاطبین و پیام ها به صورت آنلاین در همه این دستگاه ها در اختیار شما می باشد.
 
:: تماس صوتی به کیفیت گپ
 
در پیام رسان گپ با دوستان و عزیزان تون در سراسر جهان به صورت رایگان در ارتباط باشید و با هم گپ بزنید و از کیفیت این ارتباط مدرن لذت ببرید.
 
:: گپ را آنلاین و در مرورگر تجربه نمایید
 
شما می توانید با اکانت گپ خود که بر روی تلفن همراه دارید، از نسخه تحت وب « پیام رسان گپ » به آدرس https://web.Gap.im ، نیز استفاده نمایید. از روی رایانه، تبلت و موبایل و بدون نیاز به اپلیکیشن موبایل، به حساب کاربری خود در گپ وارد شوید و به کارها و پیام‌های خود رسیدگی نمایید.
 
همچنین دارای نسخه اندروید، IOS و نسخه دسکتاپ می باشد.
 
:: ارسال عکس، ویدئو، فایل، موقعیت مکانی، نقاشی و ...
 
بدون شک مکالمات متنی و چت کردن به تنهایی فاقد جذابیت کافی و در درازمدت کسل کننده است. در « پیام رسان گپ » می‌توانید به راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن برای دوستان خود عکس، فیلم، استیکر و... ارسال کنید و لحظات لذت بخشی را تجربه کنید. تجربه‌ی این قابلیت در « پیام رسان گپ » برای شما دوستداشتنی‌تر از قبل خواهد بود.
 
آدرس وبسایت گپ
 
https://gap.im/
 
 
 
لینک دانلود از بازار اندروید
 
http://cafebazaar.ir/app/?id=com.gapafzar.messenger&ref=share
 
از گوگل پلی
 
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.gapafzar.messenger
 
دریافت نسخه IOS
 
https://dl.gap.im/ios/
 
 
 
 
 
معرفی TAMTAM
 
یک پیام رسان (مسنجر) بسیار زیبا، سبک و جالب با مجموعه ای از قابلیت ها و امکانات فوق العاده و کاربر پسند برای سیستم عامل های اندروید ، آیفون ، ویندوز و تحت وب است که از بهترین جایگزین تلگرام به شمار می رود. پیام رسان تم تم به رایگان شما را به تمام دنیا وصل می کند، کافیست به یک اتصال  4G   یا 3G یا Wi-Fi مجهز باشید تا بتوانید در محیطی واقعا دوست داشتنی ، روان و مشابه تلگرام با دوستان خود در سراسر جهان به روش های مختلف تصویری، چت و … ارتباط برقرار کنید و از داشتن یک مسنجر فوق العاده لذت ببرید.
 
همانند مسنجر محبوب تلگرام، با پیام رسان TamTam نیز قادرید علاوه بر تماس رایگان و ارسال و دریافت پیام با دوستان تان از بازدید کانال های مختلف پیام رسان نیز لذت ببرید، به صورت نامحدود به چت کردن با دوستان و آشنایان خود بپردازید، اتاق های چتی تا بی نهایت نفر را ایجاد کنید و به صورت گروهی به چت کردن بپردازید، فایل های مختلف خود از جمله ویدئو را ارسال کنید و از بابت همیشه داشتن پیام هایتان خیالتان راحت باشد چرا که همه پیام های شما ذخیره خواهند شد تا بتوانید به آن ها دسترسی داشته باشید.
 
دو شباهت ویژه در تم تم به تلگرام وجود دارد. آن ها عبارت اند از روسی بودن و دامنه کوتاه مشابه تلگرام به آدرس tt.me (آدرس کوتاه تلگرام t.me بود).
 
اگر به دنبال یک جایگزین مناسب برای Telegram هستید، ما به شما مسنجر تام تام را پیشنهاد می دهیم، آن را دریافت و نصب کنید و سپس این پست و برنامه را به دوستان خود معرفی کنید.
 
این نرم افزار دارای نسخه اندروید، IOS و نسخه وب و دسکتاپ می باشد.
 
 
 
آدرس سایت تام تام
 
https://tamtam.chat/
 
 
 
لینک دانلود از بازار اندروید
 
https://cafebazaar.ir/app/ru.ok.messages/?l=fa#dlAppModal
 
از گوگل پلی
 
https://play.google.com/store/apps/details?id=ru.ok.messages&hl=en_US
 
نسخه IOS
 
https://itunes.apple.com/us/app/tamtam-chat-messenger-calls/id1095345669?mt=8
 
 
 
 
 
✅✅ لینک سوپرگروه مرجع متخصصان HSE
 
در Gap Messenger 👇
 
https://Gap.im/HSEexpert0com
 
 
 
در TAMTAM 👇
 
https://tt.me/HSEexpert
 
 
 
 
 
✅✅ لینک کانال مرجع متخصصان HSE
 
در Gap Messenger 👇
 
https://gap.im/Hseexpert
 
 
 
در TAMTAM 👇
 
https://tt.me/HSEexpert_com
 


اخباراخبار hseاخبار سلامت ایمنی بهداشت محیط زیستکانال و گروه مرجع متخصصان HSE در شبکه های مجازی


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8100

تعداد اعضا

6402

بازدید امروز

5514

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

22

میهمان آنلاین

24500413

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA