سوختگی مادر و فرزندی بر اثر انفجار منزل مسکونی حاصل از استفاده از مواد شیمیایی

به گزارش پایگاه خبری 125، در ساعت 16:12 دقیقه عصر روز گذشته، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران با دریافت گزارشی مبنی بر انفجار در یک آپارتمان، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 70 را به محل حادثه واقع در شهرک ولیعصر(عج)، خیابان طالقانی اعزام کرد.
 
 
جواد مراد زاده افسر آماده منطقه چهار عملیات سازمان آتش نشانی تهران در این باره گفت: یک واحد مسکونی به مساحت 45 مترمربع در طبقه چهارم ساختمان چهار طبقه مسکونی به دلیل استفاده زن خانواده از مواد شیمیایی آستون برای لکه بری رنگ از روی سرامیک ها و همچنین رسیدن بخارات قابل اشتعال این مواد به شعله بخاری ناگهان انفجار شدیدی در داخل این منزل اتفاق افتاد.
 
 
وی افزود: این انفجار باعث سوختگی مادر و نوزاد شش ماهه اش شده وهمچنین دریک لحظه فضای خانه شعله ور شده وسپس آتش خاموش شد. 
 
 
مرادزاده درادامه تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله با قطع جریان برق وگاز و رعایت کامل نکات ایمنی با ورود به داخل این واحدمسکونی، همزمان با ایمن سازی محل، مادر و فرزند را به پایین از ساختمان منتقل کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند که هردو سریعا به بیمارستان انتقال یافتند. 
 
 
این افسرآماده آتش نشانی در پایان خاطرنشان کرد: نیروهای عملیات درادامه دود های حاصل از انفجار و آتش سوزی را از داخل منزل به بیرون تخلیه و محل را کاملا ایمن سازی کردند.
 
 


اخباراخبار hseاخبار سلامت ایمنی بهداشت محیط زیستسوختگی مادر و فرزندی بر اثر انفجار منزل مسکونی حاصل از استفاده از مواد شیمیایی


نام *

 

دیدگاه شما *

 
  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8096

تعداد اعضا

2115

بازدید امروز

6195

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

1

میهمان آنلاین

24490612

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *  

ایمیل *    

متن پیام *  

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA