اخبار بین المللی: آخرین داده‌ها حاکی از این است که تلفات محیط کار در آمریکا شدیدا افزایش یافته است.

#اخبار_بین_المللی
 
آخرین داده‌ها حاکی از این است که تلفات محیط کار در آمریکا شدیدا افزایش یافته است.
 
دولت آمریکا گزارش داده است که در سال 2016، مجموع 5190 اتفاقات منجر به مرگ در محیط کار در آمریکا ثبت شده است که معادل است با رشد 7 درصدی نسبت به سال 2015. این سومین افزایش آمار تلفات در سه سال پیاپی است، و نخستین بار است از سال 2008 که آمار تلفات به سقف 5000 نفر رسیده است. روند تلفات به حدود 3.6 از هر 100.000 نفر کارگر تمام وقت افزایش یافته است که از روند 3.4 در سال 2015 نیز بیشتر است.
 
دفتر آمار کار (BLS) گزارش داده است که تلفاتی که دربردارنده سوانح حمل و نقلی هستند در سال 2016 بیشترین آمار تلفات را به خود اختصاص داده است که چیزی معادل 40 درصد مجموع است. خشونت و دیگر آسیب‌ها به توسط افراد یا حیوانات در حدود 23 درصد افزایش یافته است که دومین علت تلفات در سال 2016 است. مرگ و میر ناشی از در معرض مواد خطرناک یا محیط‌های خطرناک بودن در حدود 22 درصد افزایش یافته است، در حالی که تلفات مربوط به آتش و انفجار 27 درصد
 
لورن سوئت، جانشین رئیس در اوشا، می‌گوید که این آمار و ارقام، به طور کلّی، «روندی تراژیک را نشان می‌دهند». وی همچنین افزود که اوشا متعهد است که راههای جدید و مبتکرانه‌ای برای همکاری با صاحبان مشاغل و کارمندان و کارگزان بیابد تا بلکه ایمنی و بهداشت را هرچه بهتر کند. «اوشا تمام تلاش خود را خواهد کرد تا از طریق تصویب قانون، آموزش، تعلیم و حضور در محل کار به نوعی این روندهای جدید را به کنترل درآورد». وی همچنین اشاره کرد که وزارت کار با بخش خصوصی و دولتی کمال همکاری را خواهد داشت تا اینکه به معضل داروهای مخدر بپردازد، معضلی که به نظر او «یک مسئله مرگبار و رو به رشد در محیط کار است».
 
این آمار منتشره همچنین این اطلاعات را نشان می‌دهد:
تلفات ناشی از سقوط، لغزیدن، یا زمین خوردن همچنان روند کلی رو به رشد خود را که از سال 2011 شروع کرده بود، حفظ کرده، و در سال 2016 به اندازه 6 درصد و نسبت به سال 2011 بیش از 25 درصد رشد داشته است.
 
استفاده بیش از حد مواد مخدر یا الکل در حین کار از 165 مورد در سال 2015 به 217 مورد در 2016 رسیده است، یعنی رشدی 25 درصدی.
 
تلفات حمل و نقل و جابجایی مواد و ادوات به اندازه 7 درصد رشد داشته و مسئول بیش از یک چهارم تلفات کاری است.
 
کارگران و کارمندان با سن بیش از 55 سال 1.848 مورد تلفات داشته‌اند، بالاترین آمار در بین این گروه سنی از زمان نخستین انتشار این آمارها در سال 1992.
 
کارگران خارجی مسئول یک پنجم همه تلفات کاری هستند. از این بین، 37 درصد متولدین مکزیک و نوزده درصد از کشورهای آسیایی هستند.
 
منبع: 
www.safety.blr.com
 


اخباراخبار hseاخبار سلامت ایمنی بهداشت محیط زیستآخرین داده‌ها حاکی از این است که تلفات محیط کار در آمریکا شدیدا افزایش یافته استWorkplace Safety Newswww.safety.blr.com


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8102

تعداد اعضا

985

بازدید امروز

7107

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

163

میهمان آنلاین

24502103

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA