گرفتار شدن کودک بازیگوش در کابین آسانسور

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، به دنبال تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی و اطلاع رسانی این حادثه مبنی بر گرفتار شدن کودک دو ساله در کابین آسانسور، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ زنگ ایستگاه 17 و گروه امداد و نجات 10 را ساعت 13:00 روز گذشته به صدا درآورد و آتش نشانان بلافاصله به سمت شمیران نو، چهار راه استقلال، خیابان عامری حرکت کردند.
 
فرشید علیمحمدی فرمانده آتش نشانان حاضر در محل حادثه در این باره گفت: با رسیدن به محل حادثه مشاهده شد، پا و دست راست دختر بچه دوساله ای به علت نامعلوم بین کابین و دیواره آسانسور در طبقه چهارم یک ساختمان 5 طبقه گیر کرده است و هر لحظه احتمال حرکت آسانسور وجود داشت.
 
 
وی افزود: با توجه به لحظات دلهره آور برای این کودک و خانواده اش ، آتش نشانان بلافاصله به دو گروه تقسیم شدند و گروه اول با قطع برق ساختمان به ایمن سازی محل حادثه و جلوگیری از حرکت احتمالی آسانسور پرداختند و گروه دوم نیز با رساندن خود به طبقه چهارم، با استفاده از تجهیزات ویژه نجات موفق شدند، این کودک خردسال را رها سازی کنند.
 
فرمانده آتش نشانان خاطرنشان کرد: نیروهای عملیات پس از تحویل کودک به عوامل اورژانس و اطمینان از رفع هر گونه خطر با ارائه تذکرات و هشدارهای ایمنی به خانواده وی ،به ماموریت خود پایان دادند.
 
 


اخباراخبار hseاخبار سلامت ایمنی بهداشت محیط زیستگرفتار شدن کودک بازیگوش در کابین آسانسور


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8102

تعداد اعضا

649

بازدید امروز

7107

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

159

میهمان آنلاین

24501767

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA