رئیس HSE نفت و گاز پارس: سیستم تصفیه پساب پالایشگاه‌های پارس جنوبی ارتقا می‌یابد

به گزارش «آینه جم»؛ مظاهر انصاری گفت: با پیگیری‌های مستمر به عمل آمده، خوشبختانه مجوز این طرح مورد موافقت وزیر نفت قرار گرفته است و مطالعات آن به‌زودی با همکاری مدیریت مهندسی و ساختمان شرکت و مدیریت HSE شرکت ملی نفت ایران، توسط مشاور بین المللی انجام خواهد شد.
 
وی، روند شاخص‌های HSE در نظام مدیریت (HSE-MS) شرکت را رو به بهبود و افزایشی ارزیابی کرد و افزود: این نتایج بر اساس برنامه‌ریزی‌های دقیق، تشکیل کمیته‌های HSE در حوزه مدیریت تولید و عملیات و طرح‌های توسعه‌ای، پیگیری روند خرید تجهیزات، مدیریت ریسک، مدیریت HSE پیمانکاران و مسائل مختلف حاصل شده است.
 
رئیس بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت نفت و گاز پارس از ایجاد بانک اطلاعاتی و ثبت جزئی‌ترین حوادث در پارس جنوبی خبر داد و گفت: هدف ما از این کار، پیشگیری از تکرار حوادث مشابه در آینده است، به همین دلیل حوادث پارس جنوبی را به همراه حوادث مشابه در شرکت‌های داخلی و حتی خارجی رصد می‌کنیم و با انتشار درس‌آموزی از آن در کل شرکت، سعی در جلوگیری از وقوع حوادث مشابه داریم.
 


اخباراخبار hseاخبار سلامت ایمنی بهداشت محیط زیسترئیس HSE نفت و گاز پارس: سیستم تصفیه پساب پالایشگاه‌های پارس جنوبی ارتقا می‌یابد


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8099

تعداد اعضا

1940

بازدید امروز

5514

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

1

میهمان آنلاین

24495951

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA