برخورد شدید خودرو تریلی با پل عابر پیاده

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، طی اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 از سوی رانندگان خودروهای عبوری، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به سرعت نیروهای عملیاتی ایستگاه 47، 9 و 90 به همراه گروه امداد و نجات 6 و 17 را ساعت 18:36 شب گذشته به خیابان شهید رجایی(مسیر جنوب به شمال)، حوالی خیابان امامزاده ابوالحسن(ع) رهسپار کرد.
 
بهنام ریاضی معاون منطقه هفت عملیات آتش نشانی تهران در این باره گفت: یک دستگاه تریلی که قسمت بار آن کاملاً بسته نشده بود در حال حرکت در خیابان بود که ناگهان قسمت بار با پل هوایی عابر پیاده برخورد كرده و پس از تخریب پل عابر موجب سقوط این پل بر روی سطح خیابان شده بود.
 
وی در ادامه گفت: بر اثر این برخورد سه نفر شهروند(سه مرد 23، 29 و 56 ساله) که در حال عبور از پل عابر پیاده بودند از ناحیه سر، کمر و پاها دچار مصدومیت شدند و مسیر خیابان کاملاً مسدود شده بود.
 
این معاون منطقه با اعلام اینکه خودرو تریلی به صورت واژگون در آمده و راننده آن دچار مصدومیت جزئی شده بود، تصریح کرد: آتش نشانان بی درنگ پس از قطع جریان برق خودرو تریلی و جلوگیری از عبور و مرور خودروها و شهروندان، مصدومان را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس دادند.
 
ریاضی اضافه کرد: نیروهای عملیاتی با بکارگیری جرثقیل 55 و 20 تنی آتش نشانی و تجهیزات مخصوص، مشغول جداسازی قطعات پل عابر پیاده از خودرو تریلی شدند و پس از بریدن قطعات شکسته پل، خودرو تریلی را به حالت اولیه بازگرداندند و اقدام به شستشوی آثار باقی مانده از حادثه کردند.
 
گفتنی است؛ عملیات آتش نشانان حدود شش ساعت به طول انجامید و نیروهای عملیاتی در پایان پس از ایمن سازی، محل حادثه را برای بررسی علت تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.


اخباراخبار hseاخبار سلامت ایمنی بهداشت محیط زیستبرخورد شدید خودرو تریلی با پل عابر پیاده


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8102

تعداد اعضا

1566

بازدید امروز

7107

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

146

میهمان آنلاین

24502684

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA