ارتقای ایمنی راه‌ها،کاهش تلفات تصادفات جاده‌ای/ ۱۷ درصد راه‌های ارتباطی استان زنجان متعلق به خدابنده است

به گزارش اشراق۲۴ایرج دست‌نشان،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در بازدید از محورهای مواصلاتی شهرستان خدابنده و راهدارخانه‌های این شهرستان اظهار کرد: هر چند عمده تصادفات جاده‌های استان ناشی از رفتار پرخطر رانندگان است، اما در برخی موارد، راه نیز در بروز و شدت تصادف نقش دارد، از این رو انجام اقدامات اولیه برای ارتقای ایمنی راه‌ها نقش مهمی در کاهش تلفات تصادفات جاده‌ای استان خواهد داشت.
 
وی در ادامه بازدید از راهدارخانه‌های شهرستان خدابنده تصریح کرد: فعالیت‌ نیروهای راهداری استان با توجه به نیاز مردم به خدمات مورد نظر، از حساسیت قابل توجهی برخوردار است که این مهم با علاقه و شوق خاصی از سوی راهداران صورت می‌گیرد و این اداره‌کل همه سعی خود را در رفع مشکلات راهداران به کارخواهد گرفت.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، اظهار کرد: شهرستان خدابنده ۱۷٫۹۳ درصد راه‌های ارتباطی استان زنجان را به خود اختصاص داده است و با توجه به کوهستانی بودن منطقه، آمادگی راهدارخانه‌های آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
 
۲۴۸۲۸۴۱_۸۹۱
 
وی با بیان اینکه ارتقا ضریب امنیت تردد در جاده های خدابنده از مهمترین اهداف راهداری این شهر است، ادامه داد: راهداران خدابنده از ابتدای سال جاری تاکنون،تلاش های مجدانه ای برای حفظ و مراقبت از راه و حریم راه های مواصلاتی داشته اند و در این امر از تمام امکانات خود استفاده کرده اند.
 
دست نشان با اشاره به کوهستانی بودن مسیرهای تردد شهرستان خدابنده افزود: حاشیه امن راه ها و جاده ها می تواند نقش به سزایی در تردد ایمن و کاهش خسارات های جانی و مالی سوانح احتمالی داشته باشد.
 
وی تصریح کرد: اصلاح مسیرهای پر خطر می تواند نقش کلیدی در اجرایی شدن طرح های ایمنی و ترافیک داشته باشد و رعایت ضوابط قانونی از سوی ساکنین حریم راه ها و نظارت بر اجرای قوانین توسط مسوولین امر، نقش موثری در کاهش سوانح جاده ای و افزایش ایمنی مسافران خواهد داشت.
 


اخباراخبار hseاخبار سلامت ایمنی بهداشت محیط زیستارتقای ایمنی راه‌هاکاهش تلفات تصادفات جاده‌ای/ ۱۷ درصد راه‌های ارتباطی استان زنجان متعلق به خدابنده است


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8100

تعداد اعضا

5106

بازدید امروز

5514

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

301

میهمان آنلاین

24499117

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA