تخلفات زیست محیطی هرگز بخشیده نخواهد شد

سعید متصدی در گفتگو با ایسنا درباره تخلفی که اخیرا در یکی از ادارات حفاظت محیط زیست استان تهران صورت گرفته، گفت: ارگان‌های نظارتی و بازرسی در کشورمان وجود دارد. قطعا به تخلفات رسیدگی و آنها را پیگیری می‌کنند.
 
وی تاکید کرد: تخلفات کسانی که در حوزه محیط زیست کار می‌کنند هیچ وقت بخشیده نخواهد شد چون ما نیز مثل بقیه افراد این مملکت وظیفه داریم بیت‌المال را حفظ و از منابع زیستی مراقبت و حمایت کنیم.
 
معاون سازمان حفاظت محیط زیست افزود: افرادی که تخلف می‌کنند و کسانی که ارگان‌های نظارتی روی آنها بحث و صحبت دارند حتما باید پاسخگو باشند.
 
متصدی در ادامه درباره دستگاه‌های وارداتی به کشور با اشاره به اینکه وظیفه داریم برای استقرار هر واحد صنعتی بر اساس ضوابط محیط زیستی با آنها برخورد کنیم، گفت: اگر کالاهای وارداتی مشکلاتی در محدوده سازمان حفاظت محیط زیست از جمله ورود پسماندها و سایر مسائل ایجاد کنند با آنها برخورد می‌شود.
 
به گفته وی، اگر کسی وسیله‌ای را وارد کشور کند ولی دستگاه را در جایی نصب نکند این موضوع به ما ارتباطی ندارد ولی به محض اینکه فرد بخواهد این دستگاه را در جایی نصب و مستقر کند باید قوانین و ضوابط محیط زیست را رعایت کند.
 


اخباراخبار hseاخبار سلامت ایمنی بهداشت محیط زیستتخلفات زیست محیطی هرگز بخشیده نخواهد شد


نام *

 

دیدگاه شما *

 
  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8099

تعداد اعضا

690

بازدید امروز

5514

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

26

میهمان آنلاین

24494701

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *  

ایمیل *    

متن پیام *  

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA