اجرای دقیق دستورالعمل‌های ایمنی در راه‌اندازی طرح‌های پارس جنوبی

به گزارش جنوب پرس ، به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز پارس، سیاوش درفشی فر در بازدید از پارس جنوبی با اشاره به ابلاغ راهنمای دستورالعمل های ایمنی راه اندازی(PSSR) از سوی وزیر نفت، بر اجرای کامل آن در تمامی بخش‌های توسعه‌ای و عملیاتی تاکید کرد.
 
رئیس HSE شرکت ملی نفت ایران، ضرورت پیاده‌سازی این دستورالعمل‌ها را عامل مهم صیانت از دستاوردهای شرکت ملی نفت در حوزه پارس جنوبی دانست.
 
رئیس HSE شرکت نفت و گاز پارس نیز ضمن ارائه گزارشی از وضعیت واحدهای زیست محیطی فازهای درحال توسعه به تشریح اقدامات انجام شده و درحال پیگیری برای اجرای دقیق دستورالعمل های مورد نظر ایمنی تاسیسات پالایشگاهی پرداخت.
 
مظاهر انصاری با تاکید بر اینکه ورود گاز به پالایشگاه ها و راه اندازی واحدهای پالایشی منوط به رعایت الزامات و ضوابط ایمنی است، اظهار داشت: باتوجه به اهمیت این موضوع، حصول اطمینان از آماده بودن سیستم های ایمنی و آتش نشانی از جمله دیزل پمپ های آب آتش نشانی، ماشین‌های اطفاء حریق، سیستم های F&G در واحدها و مخازن میعانات گازی، جوکی پمپ ها و شبکه آب آتش نشانی از ضروریات رعایت این الزمات خواهد بود.
 


اخباراخبار hseاخبار سلامت ایمنی بهداشت محیط زیستاجرای دقیق دستورالعمل‌های ایمنی در راه‌اندازی طرح‌های پارس جنوبی


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8099

تعداد اعضا

1659

بازدید امروز

5514

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

4

میهمان آنلاین

24495671

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA