ضرورت یکپارچگی جامعه بین‌المللی برای حفظ حیات وحش

به گزارش ایسنا، در جریان این رویداد که از اول سپتامبر آغاز شده و تا دهم همین ماه ادامه دارد، بیش از ۸۰۰۰ هیئت نمایندگی از دولت‌ها، جوامع علمی، اقتصادی، سازمان‌های مردم نهاد و افراد بومی و محلی از ۱۶۰ کشور جهان در کنگره جهانی حفاظت از محیط زیست از سوی اتحادیه جهانی حفاظت از طبیعت (IUCN) شرکت دارند. از موضوعات اصلی این گردهمایی، جمع‌آوری بازارهای داخلی خرید و فروش عاج است.
 
همچنین در جریان برگزاری این کنگره، اعضای اتحادیه جهانی حفاظت از طبیعت به اتخاذ تصمیم‌های مهمی رای دادند که نشان‌دهنده نگرانی‌های جهانی در رابطه با حفظ چندین گونه در معرض خطر انقراض از جمله نوک‌شاخ کلاه‌خوددار، مارماهی، ببر، پلنگ، شیر، زرافه، پانگولین، گونه‌هایی از کوسه‌ها و کرکس‌هاست.
 
به گزارش نشنال جئوگرافی، همچنین اکنون تمامی توجهات معطوف به هیئت‌های نمایندگی دولتی حاضر در هفدهمین نشستِ کنفرانس اعضا (COP) است که بیست و چهارم ماه جاری میلادی در ژوهانسبورگ برگزار می‌شود و تمرکز آن روی تجارت گونه‌های گیاهی و جانوری در معرض خطر است.
 
بسیاری از موضوعات مطرح شده در پیشنهادات اتحادیه جهانی حفاظت از طبیعت در این کنفرانس به تجارت غیرقانونی و بی‌ثبات و نیز تاثیر بازارهای قانونی موازی برای فروش اعضای بدن گونه‌های در معرض انقراض مربوط می‌شود.
 


استخداماستخدام hseآگهی استخدام و کاریابیاستخدام سلامت ایمنی بهداشت محیط زیستضرورت یکپارچگی جامعه بین‌المللی برای حفظ حیات وحش


نام *

 

دیدگاه شما *

 
  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8094

تعداد اعضا

4496

بازدید امروز

5163

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

33

میهمان آنلاین

24480667

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *  

ایمیل *    

متن پیام *  

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA