تصفیه فاضلاب شهری به پساب زلال و عاری از بو و مواد معلق

حسین فرهادیان، مجری طرح به طراحی و ساخت بزرگترین پکیج تصفیه فاضلاب شهری در کشور اشاره کرد و گفت: این پکیج تصفیه فاضلاب شهری در شهر جدید مجلسی اصفهان نصب شده است.
 
وی با تاکید بر این که این پکیج با ظرفیت 1700 مترمکعب در شبانه‌روز، دارای توانایی تحت پوشش قرار دادن 9000 نفر است، ادامه داد: برخورداری از فضای مفید کمتر از 700 متر مربع، مصرف انرژی بسیار مناسب (کمتر از 50 کیلو وات) و استفاده از فناوری‌های تصفیه نوین فاضلاب از ویژگی‌های این سیستم است.
 
فرهادیان، قابلیت نصب در مناطق مختلف آب و هوایی، کاهش سرمایه‌گذاری اولیه و افزایش بهره‌وری را از مزایای این پکیج ذکر کرد و افزود: این پکیج‌ها بصورت فلزی و پلی اتیلنی با استفاده از نوین‌ترین تکنولوژی تصفیه فاضلاب مبتنی بر شرایط تولید شده است.
 
وی با بیان این‌که این سیستم دارای بار آلودگی کم است، اظهار کرد: فاضلاب‌های آلوده و بیماری‌زا پس از هدایت به این سیستم و طی مراحل مختلف تصفیه به پسابی زلال بدون بو و عاری از مواد معلق پالایش می‌شوند.
 
فرهادیان با اشاره به توانمندی این شرکت در تولیدات فناورانه صنعت آب و فاضلاب گفت: طراحی و اجرای شبکه‌های جمع‌آوری فاضلاب، پکیج‌های نوین تصفیه بیولوژیکی فاضلابهای بهداشتی و صنعتی، پکیج‌های نوین تصفیه شیمیایی فاضلاب‌های صنعتی، انواع  تجهیزات مورد نیاز در تصفیه‌خانه‌های آب و فاضلاب و سیستم‌های نوین چربی‌گیری از طرح‌های اجرایی شده است.
 


اخباراخبار hseاخبار سلامت ایمنی بهداشت محیط زیستتصفیه فاضلاب شهری به پساب زلال و عاری از بو و مواد معلق


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8100

تعداد اعضا

5081

بازدید امروز

5514

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

292

میهمان آنلاین

24499092

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA