۳ کشته و ۱۱ مصدوم در تصادف پژو ۴۰۵ /امدادرسانی به ۵۶۰۰ حادثه دیده در طوفان شن

سیدمصطفی مرتضوی در گفت‌وگو با خبرنگار و بهداشت خبرگزاری فارس در ارتباط با مهم‌ترین حوادث جاده‌ای شبانه‌روز گذشته اظهار داشت: تصادف پژو 405 با پیکاپ ساعت 16:5 روز گذشته در کیلومتر 60 محور ساردوئیه جیرفت سبب بروز حادثه برای 14 مسافر شد.
 
وی افزود: 11 مسافر در این حادثه مصدوم شده و 3 نفر نیز جان خود را از دست دادند که همه مصدومان و فوتی‌ها سرنشینان پژو 405 بوده‌اند.
 
سخنگوی سازمان امداد و نجات ادامه داد: 2 سرنشین پژو در صحنه حادثه جان خود را از دست دادند و فرد دیگر نیز در حین انتقال به بیمارستان جان باخت.
 
مرتضوی به حادثه طوفان شن و بادهای 120 روزه در سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت:‌ طی 3 روز گذشته 2 شهرستان هیرمند و زابل به شدت متأثر از این حادثه شده و نیروهای هلال‌احمر بیش از 5600 نفر را امدادرسانی کردند.
 
وی خاطرنشان کرد: 1130 بسته غذایی و 1400 ماسک میان حادثه‌دیدگان توزیع شده و امدادرسانی در شهرستان زابل همچنان ادامه دارد.
 


اخباراخبار hseاخبار سلامت ایمنی بهداشت محیط زیست۳ کشته و ۱۱ مصدوم در تصادف پژو ۴۰۵ /امدادرسانی به ۵۶۰۰ حادثه دیده در طوفان شن


نام *

 

دیدگاه شما *

 
  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8098

تعداد اعضا

4489

بازدید امروز

6195

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

2

میهمان آنلاین

24492986

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *  

ایمیل *    

متن پیام *  

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA