آمبولانس اورژانس زودتر از زمان استاندارد به اتوبوس سربازان رسید

به گزارش وبدا به نقل از فارس، دکتر محمدرضا عالی ‌منش اظهار داشت: نخستین حادثه اتوبوس در محورهای فارس ساعت 1:23 بامداد دوم تیرماه توسط مرکز پیام اورژانس نی ‌ریز دریافت و یک دقیقه بعد به مرکز پیام اورژانس اطلاع داده شد.
 
وی افزود: به ‌محض دریافت پیام 11 آمبولانس و یک مینی‌ بوس به محل حادثه اعزام شد که نخستین آمبولانس 10 دقیقه پس از دریافت پیام به صحنه رسیده است.
 
رییس اورژانس فارس یادآور شد: در حادثه نخست 16 نفر در محل حادثه جان‌ باخته بودند و از آسیب‌ دیدگان نیز 33 نفر به بیمارستان نی ‌ریز و هفت نفر به استهبان انتقال یافتند که سه نفر از آنان به ‌محض رسیدن به بیمارستان فوت شدند.
 
وی گفت: 25 نفر از مجروحان این حادثه پس از اقدام ‌های اولیه به بیمارستان شهید رجایی شیراز انتقال یافتند.
 
دکتر عالی ‌منش همچنین بیان داشت: ساعت 2:19 بامداد دوم تیرماه نیز، گزارش واژگونی اتوبوس دیگری در محور سروستان و در 60 کیلومتری شیراز به مرکز پیام اورژانس شیراز مخابره شد که نخستین آمبولانس از پایگاه مهارلو و در کمتر از 10 دقیقه به محل حادثه رسید. 
 
رییس مرکز فوریت ‌های پزشکی فارس با بیان اینکه 27 نفر از سرنشینان که در اتوبوس محبوس مانده بودند، با کمک هلال‌ احمر بیرون کشیده شدند، خاطرنشان کرد: حادثه دوم تلفات نداشت اما 47 مجروح آن با 15 آمبولانس به بیمارستان‌ های شهید رجایی و نمازی شیراز منتقل شدند.
 


اخباراخبار hseاخبار سلامت ایمنی بهداشت محیط زیستآمبولانس اورژانس زودتر از زمان استاندارد به اتوبوس سربازان رسید


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8102

تعداد اعضا

2927

بازدید امروز

7107

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

156

میهمان آنلاین

24504045

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA