سقوط کارگر جوان از طبقه چهارم ساختمان نیمه کاره + عکس

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، پس از اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 از سوی شهروندان، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 18 و گروه امداد و نجات 14 را ساعت 11:05 صبح امروز به محله یوسف آباد، تقاطع خیابان شهید فتحی شقاقی و خیابان سید جمال الدین اسدآبادی اعزام کرد.
 
 
علی اکبر کشرلو رئیس ایستگاه 18 در مورد این حادثه گفت: یك کارگر جوان در یک ساختمان نیمه کاره در حال کار بود که ناگهان از طبقه چهارم به طبقه منفی دو سقوط کرده و دچار مصدومیت شدید شده بود.
 
 
این رئیس ایستگاه با اعلام اینکه این کارگر از ارتفاع 20 متری سقوط کرده بود، تصریح کرد: نیروهای عملیاتی به سرعت کارگر 35 ساله که به علت شدت صدمات وارده قادر به حرکت نبود را با استفاده از تجهیزات ویژه بر روی برانكارد فیکس کرده و به محل امن انتقال دادند.
 
 
کشرلو علت بروز این حادثه را سهل انگاری و رعایت نکردن نكات ایمنی به هنگام کار اعلام کرد و ادامه داد: آتش نشانان پس از تحویل کارگر جوان به امدادگران اورژانس و تحویل محل حادثه به مالک ساختمان، مأموریت خود را به پایان رساندند.
 
 
 
 


اخباراخبار hseاخبار سلامت ایمنی بهداشت محیط زیستسقوط کارگر جوان از طبقه چهارم ساختمان نیمه کاره


نام *

 

دیدگاه شما *

 
  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8095

تعداد اعضا

5134

بازدید امروز

5163

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

98

میهمان آنلاین

24481304

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *  

ایمیل *    

متن پیام *  

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA