عکس/زن بیمار در میان شعله‌های آتش بیمارستان بزارجان جان باخت

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، قاسم قائدی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حادثه آتش سوزی بامداد امروز بيمارستان 17 شهريور شهر برازجان اين استان يك زن 70 ساله معلول كه در اين بيمارستان بستري بود، بر اثر سوختگي جان خود را از دست داد.
 
وی افزود: در زمان آغاز آتش سوزي در اين بيمارستان 13 بيمار بستري بودند كه با كمك نيروهاي بيمارستان، آتش نشانان و امدادگران همه بيماران از ساختمان آتش گرفته خارج و براي پيگيري درمان به بيمارستان شهيد گنجي برازجان منتقل شدند.
 
 
وي اضافه كرد: هم اكنون حال مابقي بيماران انتقالي از بيمارستان 17 شهريور به شهيد گنجي رضايت بخش گزارش شده است.
 
قائدي بيان كرد: هم اكنون آتش سوزي در بيمارستان 17 شهريور برازجان بطور كامل خاموش شده و نيروهاي مديريت بحران، آتش نشانان و امدادگران در حال پاكسازي محل هستند.
 
وي يادآورشد: با وجود اينكه نيروهاي آتش نشاني شهرداري برازجان پس از 15 دقيقه از آغاز آتش سوزي در محل حادثه حضور يافته و مشغول خاموش كردن آتش بودند اما به دليل استفاده از پي وي سي بعنوان ديوارپوش دراين بيمارستان حجم آتش سوزي گسترده شده بود و مهار آن سه ساعت طول كشيد.
 
مديركل دفتر مديريت بحران استانداري بوشهر اظهاركرد: مديريت بحران در اين حادثه بخوبي صورت گرفت و نيروهاي آتش نشان و ستاد مديريت بحران از شهرهاي مختلف استان به كمك همكاران خود در شهر برازجان آمدند و خسارت و تلفات حادثه را به حداقل كاهش دادند.
 
 
قائدي گفت: علت آتش سوزي اتصال برق در مونيتورينگ بخش آي سي يو بوده كه باعث خسارت كلي به بخشهاي آي سي يو، قلب و درمانگاه تخصصي اين بيمارستان شده است.
 
وي افزود: ميزان خسارت اين حادثه پس از بررسي نهايي كارشناسان برآورد و اعلام خواهد شد.


اخباراخبار hseاخبار سلامت ایمنی بهداشت محیط زیستعکس/زن بیمار در میان شعله‌های آتش بیمارستان بزارجان جان باخت


نام *

 

دیدگاه شما *

 
  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8098

تعداد اعضا

4103

بازدید امروز

6195

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

76

میهمان آنلاین

24492600

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *  

ایمیل *    

متن پیام *  

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA