۲۸۸۲ نفر در حوادث کشور آسیب دیدند

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین درویشی با اشاره به اینکه ۲۴۲ مورد از حوادث هفته گذشته جاده‌ای و ۲۷ مورد شهری بوده است، اظهار کرد: به علاوه ۲۱ مورد از حوادث هفته گذشته برف و کولاک، ۱۹ مورد کوهستان، ۶ مورد سیل و آبگرفتگی، ۵ مورد صنعتی و کارگاهی و مابقی مربوط به سایر حوادث بوده است.
 
وی با اشاره به اینکه در هفته گذشته ۲ ‌‌هزار و ۹۳۲ تن حادثه دیده‌اند، گفت: از این میان یک‌هزار و ۳۲ تن در برف و کولاک، ۸۱۹ تن در جاده‌ها، یک‌هزار و ۱۹۸ تن در سیل و آب‌گرفتگی، ۵۴ تن در کوهستان، ۴۰ تن در شهرها و مابقی در سایر موارد حادثه دیده‌اند.
 
معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به آسیب‌دیدگی ۲ ‌هزار و ۸۸۲ تن در حوادث هفته گذشته، گفت: از این میان یک‌هزار و ۳۲ تن در برف و کولاک، ۷۷۷ تن در حوادث جاده‌ای، ۱۹۶ تن در سیل و آب‌گرفتگی، ۵۳ تن در کوهستان، ۳۸ تن در شهر و مابقی در سایر حوادث آسیب دیدند.
 
وی به اسکان اضطراری ۹۷ تن در حوادث هفته گذشته اشاره کرد و افزود: در مجموع این حوادث ۳۴۸ تن نجات یافتند که ۲۲۹ تن به مراکز درمانی منتقل و ۱۱۹ تن سرپایی درمان شدند.
 
تلاش ۷۲ ساعته امدادگران برای نجات جان ۱۹۷ تن از هموطن
 
معاون عملیات سازمان امداد و نجات همچنین از امدادرسانی به یک‌هزار و ۶۰۰ تن در حوادث سه روز گذشته خبر داد و گفت: در این مدت امدادگران جان ۱۹۷ نفر را  نجات دادند.
 
وی با اشاره به این که در سه روز گذشته امدادگران در ۲۶۶ عملیات به کمک  ۲ هزار و ۲۰۰ آسیب دیده در سطح کشور شتافتند، بیان کرد: بر این اساس خدمات امدادی لازم به یک‌هزار و ۶۰۰ تن از هموطنان ارائه و ۳۲۶ نفر از مصدومان تحت درمان سرپایی قرار گرفته و ۱۳۱ تن به مراکز درمانی و بیمارستان ها منتقل شدند و همچنین ۴۰ مورد عملیات رهاسازی انجام شد.
 


اخبارسلامت ایمنی و محیط زیستhseاخبار hse۲۸۸۲ نفر در حوادث کشور آسیب دیدند/تشریح جزئیات امدادرسانی


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8102

تعداد اعضا

5427

بازدید امروز

7107

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

185

میهمان آنلاین

24506545

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA