تولد سه قلوها در آسمان اصفهان!

به گزارش وب دا؛ دکتر غفور راستین مدیر حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان ضمن اعلام این خبر افزود: ساعت 9:30 صبح امروز طی تماس تلفنی از مرکز بهداشتی درمانی شهر ورزنه اعلام شد خانم بارداری  در 34 هفتگی بارداری دچار درد شدید شده و در حال زایمان می باشد.

وی گفت: سریعا یک واحد امداد اورژانس پیش بیمارستانی به همراه 2 تکنسین فوریت های پزشکی از پایگاه ورزنه به مرکز بهداشتی درمانی اعزام شدند و با توجه به شرایط جسمی این مادر باردار   28 ساله درخواست امدادرسانی از اورژانس هوایی را کردند.

دکتر راستین افزود: بالگرد اورژانس هوایی ضمن اعزام به شهر ورزنه  مادر باردار را به همراه  2نفر پرسنل مامایی مرکز بهداشتی درمانی به بیمارستان الزهرا(س) منتقل کردند که در حین اعزام و با توجه به درد شدید مادر باردار مراحل زایمان آغاز شد  و با توجه به خطر تهدید حیات مادر و نوزادان ، پرسنل فوریت های پزشکی با همکاری 2نفر پرسنل مرکز بهداشتی درمانی اقدامات درمانی لازم جهت تسهیل زایمان مادر باردار را بر فراز آسمان شهر اصفهان و در کابین بالگرد اورژانس هوایی انجام دادند که با موفقیت انجام شد.

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان در ادامه افزود: پس از زایمان نوزادان 3 قلو شامل  2 دختر و یک پسر همراه مادر جوانشان که دومین تجربه بارداری ر ا پشت سر می گذراند به بیمارستان الزهرا(س) منتقل شدند که حال جسمی هر 4 نفر مساعد می باشد.



اخبارسلامت ایمنی و محیط زیستhseحادثه کاریتولد سه قلوهاآسمان اصفهان! مادر باردارزایمان نوزادان 3 قلو شامل 2 دختر و یک پسرمرکز بهداشتی درمانی به بیمارستان الزهرا(س)


نام *

 

دیدگاه شما *

 
  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8096

تعداد اعضا

1972

بازدید امروز

6195

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

3

میهمان آنلاین

24490469

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *  

ایمیل *    

متن پیام *  

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA