7محصول غذایی از سوی سازمان غذا و دارو غیر مجاز اعلام شد

به گزارش اختصاصی خبرنگارايفدونا "  

،"مهندس محمد هاشمی" افزود:تولید کنندگان این محصولات غذایی فاقد مجوزهای مورد نیاز  سازمان غذا و دارو بوده و اجازه تولید و عرضه هیچ یک از محصولات را ندارند.

وی شرکت و محصولات غذایی فاقد پروانه ساخت و مجوز از وزارت بهداشت را شرکت پنیر لیقوان با نامهای تجاری آرخاایل و فیروز امجدی ،نوشیدنی ویتامین cبا نام تجاری (pokka) vitaene، کوهساران عنوان کرد.

سخنگوی سازمان غذا و دارو همچنین کمپوت آناناس با نام تجاریleonard ، خاویار کشور آذرباییجان با نام تجاری deniz tohfeleri، کلوچه با نام تجاری محبوب و چیپس سنتی با نام تجاری ایرانیان که فاقد تاریخ مصرف و دارای مزه و رنگ نامناسب است از دیگر محصولاتی هستند که سازمان غذا و دارو آنان را غیرمجاز اعلام کرده است.


وی با بیان اینکه اعلام اسامی متخلفین در راستای تاکیدات ریاست سازمان غذا و دارو مبنی بر تشدید نظارت بر سطح عرضه محصولات صورت می پذیرد.به مردم و متخلفان اطمینان داد این دستور با جدیت توسط بازرسان سازمان غذا و دارو پیگیری می شود. 

 هاشمی در پایان از هموطنان خواست در صورت مشاهده محصولات غیر  مجاز اعلام شده با اطلاع رسانی سریع، روابط عمومی سازمان غذا و دارو،معاونت های غذا و داروی دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سراسر کشور و نیروی انتظامی را آگاه سازند تا نسبت به جمع آوری آنها در کوتاهترین زمان ممکن اقدام شود.

 

منبع : پایگاه خبری سازمان غذا و دارو



اخبارسلامت ایمنی و محیط زیستhseمحصول غذاییفاقد مجوزسازمان غذا ودارومهندس محمد هاشمی


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8102

تعداد اعضا

6108

بازدید امروز

7107

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

82

میهمان آنلاین

24507226

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA