اجرای طرحهای فاضلاب با توجه به خشكسالی در كشور بسیار ضروری است.

به گزارش ایرنا، 'سیدمهدی ثمره هاشمی' روز سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه وامام جمعه كاشان اظهارداشت: از پساب واحدهای صنعتی، تولیدی و فاضلاب خانگی،آب موردنیاز بخش صنعت و كشاورزی استحصال و این كار موجب برداشت آب كمتر از سفره های زیرزمینی می شود. وی تاكیدكرد:برای اجرای هرچه بهتر طرحهای ملی فاضلاب در كشور، افزون بر مشاركت دستگاه های اجرایی، همكاری مردم نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است. وی بااشاره به اینكه اجرای طرح فاضلاب كاشان با تسهیلات اخذشده از بانك توسعه اسلامی آغاز شده است، تصریح كرد: بهره مندی از تسهیلات این بانك دارای محدودیت زمانی است و اگر در زمان مقرر طرح مورد نظر اجرا نشود، تسهیلات این بانك نیز قطع خواهد شد.

طرح مطالعاتی فاضلاب شهر كاشان از سال 76 آغاز و موافقتنامه آن در سال 81از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی كشور ابلاغ شده و سپس در سال 85 به مرحله اجرا در آمده است. در مرحله اجرای این طرح نخست جمعیت افزون بر یكصد هزار نفر را از خدمات آن برخوردار می شوند كه تا سال 1405 این رقم به 400 هزار نفر خواهد رسید. مدیرعامل شركت مهندسی آب و فاضلاب كشور به همراه شماری از مدیران این شركت برای حضور در همایش'بررسی بحران آب در دشت كاشان' به كاشان سفر كرده است.




نام *

 

دیدگاه شما *

 
  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8099

تعداد اعضا

1374

بازدید امروز

5514

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

2

میهمان آنلاین

24495385

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *  

ایمیل *    

متن پیام *  

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA