دومین کنگره و جشنواره ملی فوریتهای پزشکی برگزار می شود

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از برگزاری دومین کنگره و جشنواره ملی فوریت های پزشکی در روزهای 6 و 7 اسفند ماه در سالن همایش های رازی خبر داد.ˈغلامرضا معصومیˈروز یکشنبه29 بهمن ماه 1391 در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا، توانمندسازی و حمایت از طرح های تحقیقاتی پژوهشگران را از مهمترین اهداف این کنگره ذکر کرد و گفت: ایجاد ارتباط میان مراکز هدایت عملیات(EOC)، اورژانس پیش بیمارستانی و بیمارستانی، مخاطرات شغلی اورژانس پیش بیمارستانی(ارگونومی)و آموزش و پژوهش در اورژانس پیش بیمارستانی از جمله محورهای مورد بررسی در این کنگره است.

دبیر علمی دومین کنگره و جشنواره ملی فوریت های پزشکی با بیان آنکه مستندسازی و فرآیند ارتباطی، فناوری و تجهیزات، حوادث ترافیکی، تروما و مدیریت بحران از دیگر محورهای مورد بررسی در این جشنواره است، افزود: در این نشست یکهزار نفر از مدیران، کارشناسان و تکنیسین های شاغل در مراکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی سراسر کشور حضور خواهند یافت.

وی خاطرنشان کرد: در دومین کنگره و جشنواره ملی فوریت های پزشکی به نفرات برتر علمی، برندگان مسابقه عکاسی و خاطره نویسی و تکنیسین های نمونه سراسر کشور جوایزی اهدا خواهد شد.



health newsخباراخبار ایمنیاخبار سلامتاخبار بهداشتاخباردومین کنگره و جشنواره ملی فوریتهای پزشکیمرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی وزارت بهداشتدرمان و آموزش پزشکی


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8100

تعداد اعضا

6134

بازدید امروز

5514

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

4

میهمان آنلاین

24500145

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA