تلفات آلودگی هوا فراتر از تلفات زلزله است!!!

خبرگزاری مستقل محیط زیست: مهدی چمران دیروز در جلسه شورای شهر تهران گفت: در هفته هوای پاک قرار داریم در حالی که عموما هوای ناپاک داریم و این موضوع نشان دهنده آن است که اسم و شعار مشکلی را حل نمی کند، سال‌هاست که این هفته را با همایش و سخنرانی برگزار می کنیم اما به آن عمل نکرده و به جایی نمی‌رسیم.
رئیس شورای شهر تهران با بیان این که هوای پاک نیاز اولیه هر انسانی است، گفت: مردم تهران و دیگر شهرهای بزرگ کشور باید در هوای ناپاک زندگی کنند چرا که عزم جدی برای از بین بردن آلودگی هوا وجود ندارد.
به گزارش خبرآنلاین؛ چمران گفت: بارها عنوان کرده ایم که این مسئله عملی و قابل حل است، به طور ضربتی نمی توان عمل کرد اما باید مدت زمان اجرای آن را کوتاه کنیم و مانند کشورهایی که در این راه موفق بودند آن را پیش ببریم.
او گفت: ما در مقابل نسلهای آینده مسئول هستیم. هوای ناپاک بر جسم و روح و حافظه نسل آینده تاثیر منفی می‌گذارد و ما همه اینها را می دانیم اما آن را رها کرده‌ایم و اقدامی انجام نمی‌دهیم.
چمران اظهار امیدواری کرد که کسانی که برنامه‌های این هفته را برگزار می کنند به ظاهر و اسم آن بسنده نکرده و در عمل کاری انجام دهند.



مهدی چمرانآلودگیآلودگی تهرانهوای ناپاکزلزلهسکته قلبیمرگ های آنیتلفات هوای آلودهاثرات هوای ناپاک بر جسم وروح و نسل های آیندهسلامت


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8102

تعداد اعضا

5422

بازدید امروز

7107

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

183

میهمان آنلاین

24506540

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA