سقوط سرویسکار آسانسور به چاهک آسانسور / عکس

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، طی تماس شهروندان و اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125، آتش نشانان ایستگاه 55 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 23:00 شب گذشته خود را به محله باغ فیض، خیابان شهید باهنر رساندند.
 
به گفته علی اکبر زرین خامه افسر آماده منطقه یک عملیات آتش نشانی تهران، در یک ساختمان اداری 13 طبقه سرویسکار آسانسور در حال بررسی قسمت های مختلف آسانسور بود که ناگهان از طبقه دوازدهم سقوط کرده و بر روی سقف کابین آسانسور که در طبقه چهارم متوقف شده بود قرار گرفت.
 
وی در ادامه گفت: نیروهای عملیاتی به محض رسیدن به محل حادثه و قطع جریان اصلی برق ساختمان، وارد چاهک آسانسور شدند و سرویسکار آسانسور(یک مرد 50 ساله) را با استفاده از تجهیزات مخصوص و با احتیاط کامل از چاهک آسانسور خارج کردند.
 
افسر آماده منطقه یک عملیات آتش نشانی افزود: با توجه به مصدومیت مرد میانسال از ناحیه پاها و دست چپ، آتش نشانان وی را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل کادر پزشکی اورژانس حاضر در محل دادند.
 


اخباراخبار hseاخبار سلامت ایمنی بهداشت محیط زیستسقوط سرویسکار آسانسور به چاهک آسانسور / عکس


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8102

تعداد اعضا

5268

بازدید امروز

7107

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

202

میهمان آنلاین

24506386

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA