یادداشت وزیر بهداشت؛ رمضان؛ فرصتی یگانه و مغتنم

دکتر سید حسن هاشمی، نوشت: ماه شریف شعبان تا ساعاتی دیگر به پایان می‌رسد؛ ماهی که امسال برای ایرانیان، رنگ و بویی دیگر داشت؛ انجام باشکوه دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که تصویری از فهم و خرد والای هموطنان را در برابر چشم جهانیان به نمایش گذاشت. این حضور باشکوه و حماسه آفرین، عیدی دیگر بر اعیاد پربرکت این ماه افزود و اینک بر همه ما، به‌ویژه اهل سیاست است که رخدادی چنین مهم را فارغ از هیاهو، در سایه عقل و درایت به درستی تفسیر کنیم؛ از آن درس بگیریم و راه آینده را بازیابیم. ان‌شاءالله مسئولان کشور نیز در تمام قوا، یک‌دل و هم‌صدا خدمت به این ملت بزرگ و ارجمند را سرلوحه تلاش‌های‌شان قرار دهند و هر آن‌چه در توان دارند، در این مسیر به‌کار گیرند.
 
البته باید پذیرفت، هنوز هم هستند کسانی که از تحلیل آنچه در بیست و نهم اردیبهشت ماه روی داد و برای کشور عزت و افتخار کسب کرد، عاجزند و حاصل این کوته‌بینی، بی‌اخلاقی‌هایی شد که شاهدش بودیم و متاسفانه ادامه دارد.
 
امید که همه، فرصت مغتنم و کم نظیر ماه مبارک رمضان را که تا ساعاتی دیگر  آغاز می‌شود، قدر بدانیم و از پروردگار یگانه بخواهیم، توفیق توبه از گناهان و هر گفتار و رفتاری را که ناصواب بوده به ما عنایت فرماید و به آنها که خدای ناکرده آبروی کسی را برده‌اند یا قضاوتی نادرست انجام داده‌اند، فرصتی برای طلب حلالیت عنایت فرماید؛ تا همه با دلی پاک، سفره نشین حضرتش شویم و از جمله نمازگزاران حقیقی، روزه‌داران واقعی و تلاوت کنندگان و عاملان به قرآن کریم باشیم.
 
فرا رسیدن ماه خدا را به شما مردم عزیز، پاک طینت و حقیقت‌جو تبریک می‎گویم و از شما نیکان روزگار، التماس دعا دارم.
 


اخباراخبار hseاخبار سلامت ایمنی بهداشت محیط زیستیادداشت وزیر بهداشت؛ رمضان؛ فرصتی یگانه و مغتنم


نام *

دیدگاه شما *

  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8102

تعداد اعضا

5306

بازدید امروز

7107

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

206

میهمان آنلاین

24506424

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *

ایمیل *

متن پیام *

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA