آیین نامه ایمنی در عملیات انتقال نیروی برق به تصویب وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی رسید .

به گزارش اداره کل بازرسی کار، آیین نامه ایمنی در عملیات انتقال نیروی برق که توسط اعضای شورای عالی حفاظت فنی در 2 فصل، 84 ماده و 6 تبصره و 15 ضمیمه تدوین و در تاریخ 1395/11/23 توسط وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی مورد تصویب قرار گرفت .
 
 
شورای عالی حفاظت فنی به دلیل ورود تجهیزات نوین به خطوط انتقال نیرو و فناوری های جدید در کشور و همچنین بازخورد ناشی از کاستی های موجود در آیین نامه  ایمنی در عملیات ا نتقال نیروی برق مصوب مورخ 92/2/23  تصمیم به بازنگری آن گرفت .
 
که این مهم با استفاده از توان کارشناسی و تخصصی نمایندگان وزارت نیرو اعم از شرکت توانیر و برخی  شرکت های برق منطقه ای، پیمانکاران تعمیر و نگهداری آن مجموعه و حوزه معاونت روابط کار به ویژه اداره کل بازرسی کار ، مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار و کارگروه شورای عالی حفاظت فنی تحقق پیدا نمود .
 
بدیهی است این آیین نامه پس از درج در روزنامه رسمی و سیر مراحل قانونی آن در سراسر کشور قابل اجرا می باشد .
 
امید است با اجرایی شدن آیین نامه مذکور شاهد ایمن سازی هر چه بیشتر محیط کار به ویژه در حوزه خطوط و تاسیسات انتقال نیروی برق و کاهش حوادث ناشی از کار در این حوزه باشیم.
 


اخباراخبار hseاخبار سلامت ایمنی بهداشت محیط زیستآیین نامه ایمنی در عملیات انتقال نیروی برق به تصویب وزیر تعاونکار و رفاه اجتماعی رسید .


نام *

 

دیدگاه شما *

 
  برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.

  دیدگاه‌ها

هیچ نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بدهید.

8099

تعداد اعضا

205

بازدید امروز

5514

بازدید دیروز

0

متخصصین آنلاین

4

میهمان آنلاین

24494216

کل بازدیدها

تماس با ما

نام *  

ایمیل *    

متن پیام *  

ارسال

نرم افزار اندروید سایت

مجوزها

logo-samandehi
مرجع متخصصان سلامت ایمنی و محیط زیست HSEEXPERT Copyright © 2011- "HSEEXPERT.com" . All rights reserved. Designed by TAMDATA